Lekcje przez Skype

lekcje skype

Jesteś pasjonatem języków obcych i chciałbyś rozpocząć naukę francuskiego ?

Interesuje Cię słownictwogramatyka i wszystko co francuskie ?

A może po prostu chcesz dobrze nauczyć się języka którym posługuje się ponad 300 milionów osób na całym świecie ?

Jeżeli chociaż na jedno z pytań odpowiedziałeś : OUI, właśnie trafiłeś/aś na osobę, która Ci w tym pomoże !

Jeżeli jesteś Czytelnikiem mojego bloga i śledzisz go na bieżąco wiesz dobrze, że nie jestem nauczycielką z wykształcenia (jeszcze!), ale już i aż studentką Filologii francuskiej 🙂 Mimo tego uczę właściwie na co dzień. Mój blog to moja wiedza. To tutaj tłumaczę gramatykę i wyjaśniam różne kwestie z językiem francuskim związane.

Moi Czytelnicy dokładnie wiedzą czego mogą się spodziewać po lekcjach ze mną i na co mnie stać !

Francuskiego zaczynałam uczyć się w szkole językowej, potem naukę kontynuowałam samodzielnie z doraźną pomocą nauczyciela.

2013 roku ukończyłam kurs języka francuskiego na poziomie B2 w szkole Alliance Française  w Strasbourgu.

.

Co oferuję ? 

a. Lekcje języka francuskiego dla osób  znajdujących się na różnych poziomach zaawansowania. (Zakres poziomów: A1 – B1)

b. Indywidualny tok nauczania – nauka dostosowana do Twoich wymagań i potrzeb (np. praca z podręcznikiem lub korzystanie tylko z innych materiałów pomocniczych).

c. Przygotowanie do Matury pisemnej oraz ustnej z języka francuskiego na poziomie:

  • podstawowym
  • rozszerzonym

Uwaga ! Jeszcze nie dokonuję cudów, więc maturzyści myślący o dobrym wyniku z matury powinni zgłosić się do mnie przynajmniej kilka miesięcy wcześniej:)

d. Dla zainteresowanych – przysłowiapowiedzonkaciekawostkielementy kultury Francji i krajów francuskojęzycznych. 

Wszystko to w przyjaznej i luźnej atmosferze !

Nie czekaj i już dziś umów się ze mną na rozmowę aby poznać szczegóły i uzyskać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

À bientôt !