Ciąg dalszy ?

Do Francji jedziesz, a tam zamachy były, nie boisz się ? Na blogu nie piszesz, musisz znów zacząć, bo szkoda, bo zapomną ! Studia olewasz, a to szanować trzeba, bo wykształcenie najważniejsze. I tak całe życie w strachu i tak wszystkiego szkoda i tak bardzo zawsze trzeba robić co wypada. I tak przez 21 lat ciągle coś mówią, a ja nie do końca słucham.

Pati 3-2.JPG

Dziękuję Marysiu za zdjęcia jeszcze raz ! Fot. M.Siedy Instagram: @elittleoh

 

 

Ludzie, przecież ja się wszystkiego boję ! Moja babcia mówiła, że nawet własnego cienia… ale do Francji pojechałam, bo gdybym tego nie zrobiła w tym roku to tak jakbym już wszystko odpuściła – nie dość, że to pisanie na blogu, którego tak szkoda (!), to jeszcze wakacje, które były jedynym rozwiązaniem, aby nie popaść w tak młodym wieku w rutynę… zawodową. Pojechałam i przestrzegałam wszystkich zasad, o których powiedziano mi przed wyjazdem. Wiecie – ciężarówki, promenady, życie… te sprawy.  Wydaje mi się, że niektórzy chcieli mnie zniechęcić, ale nie wiedzą jednego – cokolwiek sobie postanowię to i tak wykonam. Taki mam charakter. Mimo wszystko nigdy nie jechałam tak wystraszona na wakacje… Dziękuję  !

No dobrze, ale żyję. Żyłam przez cały czas kiedy mnie tutaj nie było. Teraz wracam… do Polski. Czy na bloga ? (O to pytacie najczęściej) Mam nadzieję. Podczas pobytu we Francji zrobiłam wszystko (w miarę moich możliwości), aby trochę wprowadzić tutaj życia. Mówiąc “tutaj” mam na myśli konto Facebookowe i Instagramowe. Na tym drugim, dokładniej na InstaStory pojawiły się spontaniczne filmiki, na których przedstawiałam i przedstawiam mój pobyt we Francji.

depays

Fot. M.Siedy Instagram: @elittleoh

 

 

No dobra Rzeszowska, ale do konkretów

Zaczęłam blogować, kiedy miałam 17 lat i wtedy to był pomysł zupełnie z… niczego! Wiecie jak to jest w liceum, różne pomysły przychodzą do głowy. Ale ten okazał się strzałem w dziesiątkę. Cieszę się, że to wyszło, natomiast teraz chciałabym coś innego, coś więcej. Wiecie, już trochę czasu minęło i ja bardziej wiem w jakim chcę iść kierunku. I na pewno zostanę przy języku francuskim, ale chciałabym zacząć zajmować się szerszą tematyką – tematyką nauczania języków obcych, dydaktyką. Kocham uczyć ! Uwielbiam zawód jakim jest nauczyciel ! I chcę o tym mówić.

Dlatego też nieśmiało wchodzę w formę VIDEO, bo myślę bardziej o filmikach niż o pisaniu. Wiadomo, że to jest jeszcze pomysł w zarodku, ale będzie kiełkował. Na blogu na pewno jeszcze będę pisać, ale być może już nie tak jak kiedyś. Ale uwaga ! To nie ma być smutna wiadomość – wręcz przeciwnie ! ça va aller !

Na tę chwilę zapraszam Was przede wszystkim na Instagrama – wszystkocofrancuskie, oraz na stronę Facebookową bloga, bo tam będę informowała o wszystkich nowościach. Na Instagramie znajdziecie filmiki, przez które w pewien sposób przygotowuję siebie i Was do nieco innej formy niż ta, którą prezentowałam do tej pory.

Pozdrawiam wszystkich, idę się pakować, bo jutro wieczorem lecę do Polski ❤

ZG-0142-FR-800x800

Źródło: cocoon-shop.fr

2 thoughts on “Ciąg dalszy ?

Comments are closed.